Aquest bloc sorgeix com una proposta lúdico-filosòfica derivada de les experiències viscudes dins el claustre, a l’ombra dels tres xiprers.

Gent del Claustre

dilluns, 11 d’octubre del 2010

Per què m'enfado?

I per dins m'enfado amb la gent quan no veig en les seves paraules res de clar i distint.
Però quan m'enfado més és quan no veig en allò que he vist res que pugui agradar els ulls que observen allò que enfoco. I us puc garantir en primera persona que segur que enfoco malament.
Sé que no tinc la cultura suficient per dir que no en tinc, tot i així hi ha quelcom en la meva relacionalitat amb el món que em diu que no estic tant desencaminada quan dic que no cal ser un il·lustre historiador per caçar les fal·làcies a mig vol.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Ara imaginem-nos a en Hulk escrivint això.